Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Fredag

Av Marie Sörensson - 4 november 2011 22:51

Hade halvdag på praktiken idag, det var riktigt skönt eftersom att jag jobbade till 22 igår. Förövrigt är det jättebra på praktiken så det är med blandade känslor jag inser att jag precis paserat halvtid. Efter praktiken for jag med henrik och barnen till Gustavsvik och badade. Viktor for som vanligt som en fisk i vattnet och for i alla forsar och rutchbanor medans Markus var överlycklig när han vågade åka en av rutchbanorna i forsen. Jag har även lyckats köpa årets första julklapp  . Ska försöka göra klart det innan julveckan i år. Det säger jag iog varje år men nån gång ska jag väl lyckas. Sånna här dagar är det tur att man har en hundintresserad sambo som roade hundarna innan han for till badet. Imorgon är jag ledig hela dagen så då blir det nog lite spårträning.


Dagens bild blir på Jackie och Skräpet  


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sörensson - 4 december 2012 21:03


  Oj vad länge sedan det var jag skrev i bloggen. Det blir lite så när man skriver det mesta på Facebook. Men tänkte försöka börja skriva lite här igen. Det händer inte så mycket just nu, vi väntar på att Ixa ska börja löpa men jag hoppas att hon...

Av Marie Sörensson - 6 november 2011 22:43

For till skogen 7.30 i morse för att vara funktionär på våran söktävling. Eftersom att jag är rut/figgechef så vallade jag båda rutorna och instruerade figgarna. Sedan figgade jag för högrehundarna på förmiddagen och elithundar på eftermiddagen. Jag ...

Av Marie Sörensson - 4 november 2011 00:00

Idag blev det iaf en långpromenad med hundarna på förmiddagen i det gråa trista vädret. Sedan tränade vi på snabba inkallningar från sakta gåendet. Ixa som inte tränat så mycket på ett tag gick kanon och inkallningarna vart mycket bra. Jag har lite s...

Av Marie Sörensson - 2 november 2011 23:15

Dagen har tillbringats i skogen byggandes sökbanor till söndagens söktävlingar. Tänk att det kan vara så roligt att gå där i skogen och leta bra och lite kluriga ställen att gömma figgarna på. Det är även roligt att se barnen fara runt i skogen, förs...

Av Marie Sörensson - 1 november 2011 22:19


Idag har det inte hänt mycket hade halv dag på praktiken som var intressant och rolig som vanligt. Imorgon är jag ledig och ska bygga sökbanorna till helgens söktävlingar. Det är alltid lika roligt att se ut nya kluriga gömmor.   Tänkte lada upp ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards