Alla inlägg den 2 november 2011

Av Marie Sörensson - 2 november 2011 23:15

Dagen har tillbringats i skogen byggandes sökbanor till söndagens söktävlingar. Tänk att det kan vara så roligt att gå där i skogen och leta bra och lite kluriga ställen att gömma figgarna på. Det är även roligt att se barnen fara runt i skogen, först var de med och snitslade kanterna men efter ett tag gick de över till att leka Starwars (tror jag) och de for och slängde sig bakom stenar och över stockar. Snart är de för stora för lekar så man får passa på och njuta medans man kan  . Efter 5 timmar i skogen var det bara att fara hem och laga middag för att ladda om inför kvällens tävlingslydnadskurs. Mina kursare är så duktiga och det är så roligt att träna dom det är så kul när man ser vilka framsteg de gör från gång till gång.

Det enda som är tråkigt med en sån här dag är att mina egna hundar får lida  . De får inte riktigt den uppmärksamhet de förtjänar.....Jag får låtsas att de vilar sig i form inför kommande valpkullar och tänka tillbaka på tidigare träningsdagar

   

Men jag tror Ixa tycker mer så här...  

Imorgon har jag praktik igen kl. 15-22 så då ska hundarna få lite mer uppmärksamhet på förmiddagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards