Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Marie Sörensson - 6 januari 2011 23:42

Här händer ingenting just nu det ända vi gör är att sitter och väntar på att valparna ska komma. Zelma har varit lite orolig under dagen och mest vandrat runt det kan ju iof sig oxå bero på att hon har svårt att ligga eftersom att magen är så stor. Det är så spännande och se hur många valpar det blir.


Det tråkiga är att vi inte kan göra så mycket på barnens jullov då vi inte vågar åka hemifrån. Men de är ute och leker hela dagarna i snön så det är perfekt jullovsväder för barn även om jag kanske tycker att det räcker med snö nu.


Jag har suttit och tittat lite på lydnadsklass 2 tävlingar och det finns nån både i februari och mars men i det här vädret så kommer jag ju inte ut och tränar rutan som jag vill så jag har inte vågar anmäla än.  

Men jag ska försöka sparka ut mig själv och träna snart innan min hund blir alldeles tokig. Måste ta tag i Jackies appellträning oxå det är ju bara 4 månader kvar till start.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards