Alla inlägg under april 2010

Av Marie Sörensson - 12 april 2010 22:10

Idag har jag och Henrik suttit i möten i skolan halva dagen. Det är lite jobbigt, som förälder så vill man ju bara att det ska fungera bra för barnen och att de ska må bra. Nu är det inte riktigt så och då är det så skönt att vi får hjälp, att problemen tas på allvar och att vi försöker hitta en lösning på det hela. Känslan är att det kommer bli bra men det krävs nog en del jobb. Men vad gör man inte för sina barn.


Idag har solen strålat från en blå himel hela dagen och det var riktigt varmt ute så valparna har varit ute en stund. Det tyckte dom var jätteroligt och självklart var de tvugna att klättra på det som fanns och det var ett galler på grillen. Som tur är så är grillen ny och inte speciellt smutsig. Men där for de fram och tillbaka  .


Sen har jag legat däckad i soffan resten av dagen, jag gissar att det är både förkylning och allergi kombinerat med trötthet av allergitabletterna. Dessutom har jag nästan tappat rösten till barnens stora glädje.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards